Saturday 12 October 2013

Quick Saturday Tip! (Action)


Oh Action, wat houd ik toch van je. Als student zijnde (en in de latere fases in mijn leven ook nog, dat beloof ik je) ben jij een van mijn beste vrienden. Laatst bracht ik met een van mijn andere beste vrienden (Lisa, blogt hier) je weer een bezoekje en je stelde me niet teleur. Ik kocht namelijk:


Sorry voor bovenstaand amateuristisch-reclame-folder-achtige poging, maar ik geloof dat het wel mijn enthousiasme uitdrukt :) Ik heb zelf nog niet eerder een beanie in mijn bezit gehad, wel andere mutsen, omdat ik me altijd afvroeg of ik het wel zou gaan dragen. Maar voor €1,50 wil ik het best proberen! Ik heb de groene en de zwarte versie meegenomen, maar ze hadden ook nog grijs en felle neonkleuren. De stof is prima, prikt niet, pasvorm is voor zover ik dat kan beoordelen met mijn nul-beanie ervaring goed, en dan de prijs.. Hier kan je geen buil aan vallen volgens mij.

Fijne zaterdag!
Liefs, Lisa

No comments:

Post a Comment